Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat als ik de richtlijnen niet volg?
Elke bestelling wordt verzonden naar Zippo en ter plekke gecontroleerd door een aanwezige persoon. Die persoon bepaalt samen met de leiding van Zippo of uw gravure voldoet aan de richtlijnen. Als uw personalisatie niet voldoet aan deze richtlijnen, dan wordt deze afgewezen. Het artikel in uw bestelling wordt dan geannuleerd. Het is slechts door Zippo te bepalen of de personalisatie voldoet aan de richtlijnen die zijn uiteengezet.

Wordt het ontwerp op de gepersonaliseerde aansteker levenslang gegarandeerd?
Nee. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de gravure op uw Zippo-aansteker voldoet aan de hoge kwaliteitsnormen, zoals u kunt verwachten. De gravure zal echter door gebruik slijten en wordt niet gedekt door onze garantie.

Wanneer wordt mijn product verzonden?
Gepersonaliseerde producten duren iets langer om te verzenden dan onze reguliere, niet-gepersonaliseerde producten. Als uw aansteker gepersonaliseerd is, dan kunt u verwachten dat deze binnen 10-15 werkdagen zal worden verzonden.

Als mijn bestelling ook niet-gepersonaliseerde producten bevat, worden deze dan samen verzonden of afzonderlijk?
Uw producten zullen op dezelfde dag worden verpakt en verzonden (maar mogelijk niet met dezelfde bezorgservice worden afgeleverd). Als u de gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde artikelen samen bestelt, maar de niet-gepersonaliseerde producten onmiddellijk wilt ontvangen, dan kunt u het best twee afzonderlijke bestellingen plaatsen.