Repairs OUL

Gelieve het volgende te lezen voordat u de OUL® opstuurt:

Instructies & Garantie (Selecteer uw taal en product)
Controleer de instructies en garantie-informatie voordat u uw Zippo Outdoor Utility aansteker opstuurt voor herstel. Indien uw Zippo OUL® niet correct functioneert binnen de garantietermijn, volg dan onderstaande stappen.

*Probeer niet om uw aansteker zelf te herstellen. Dit kan leiden tot onherroepelijke schade aan het toestel.
*Wanneer u een Utility aansteker terugstuurt voor herstel, wordt hij vervangen door een standaard model (kleur kan variëren) in een gelijkaardige stijl.

1. Maak uw OUL® klaar voor verzending

Omwille van post- en andere transportregels, moet uw Zippo OUL® verzonden worden met grondtransport.

  • Neem uw aansteker en verwijder al het gas

2. Uw OUL® verpakken

Het is niet mogelijk om schade te vermijden of producten te volgen indien deze samen worden verstuurd. Verzend slechts 1 Zippo OUL® aansteker per pakje.

  • Voeg een aankoopbewijs toe van uw Outdoor Utility lighter. 

3. UW OUL® aansteker verzenden

Verstuur uw pakje naar de Zippo Herstellingsdienst met vermelding van een tracking-nummer en verzekering.

Zippo European Repair Clinic

Groendahlscher Weg 87

46446 Emmerich am Rhein

Deutschland

Voor klanten in andere landen:

Verstuur uw Zippo niet naar de hersteldienst van de VS. Surf naar de website van uw land en neem contact op met de dichtstbijzijnde Zippo dealer.
Vind hier uw leverancier
Vragen? Neem contact met ons op