Repairs lighters

Het werkt of we herstellen het gratis™

En dat is geen loze belofte. We weten dat achter elk Zippo-product dat teruggestuurd wordt voor een herstelling een eigenaar zit die afhankelijk is van onze belofte om de Zippo weer gebruiksklaar te krijgen. Of de aansteker nu 5, 25 of 50 jaar oud is, wij beloven dat hij nog jaren uw betrouwbare vlam zal zijn.

Kijk de volgende zaken na voor u uw aansteker terugstuurt:

Instructies & Garantie (Selecteer uw taal en product)
Controleer de instructies van uw winddichte aansteker op routineonderhoud (lont, aanmaakkooltje en vloeistof). Als uw Zippo-aansteker nadien nog niet correct functioneert, volg dan de stappen van de reparatie.

1.  Maak uw Zippo-aansteker klaar voor verzending

  • Verwijder de Zippo-aansteker uit de case
  • Laat alle vloeistof gedurende 2 dagen verdampen
  • Doe je aansteker terug in de case

*Denk eraan dat de binnenste unit van de aansteker niet hersteld wordt. Een standaard herstelprocedure houdt het vervangen van deze binnenkant in door een andere binnenkant. De originele unit wordt niet teruggestuurd tenzij anders vermeld in de reparatie brief.

2.  Zippo-aansteker verpakken

We kunnen geen schade voorkomen of opvolgen indien er verschillende items naar ons magazijn worden gestuurd. Stuur slechts één Classic Windbestendige aansteker per pakje.

  • Voeg het ingevulde herstelblad toe aan uw pakje samen met uw Zippo-aansteker en verzend in een stevige doos of stevige envelop.

3. Zippo-aansteker verzenden

Verstuur uw pakje naar de Zippo Herstellingsdienst met vermelding van een trackingnummer en verzekering.

Europese Zippo hersteldienst

Groendahlscher Weg 87

46446 Emmerich am Rhein

Deutschland

Voor klanten in andere landen:

Verstuur uw Zippo niet naar de hersteldienst van de VS. Surf naar de website van uw land en neem contact op met de dichtstbijzijnde Zippo dealer.
Vragen? Neem contact met ons op